Jesteś tutaj:  Home » Dla kogo jest ten poradnik?

Dla kogo jest ten poradnik?

 

JESTEŚ DROBNYM PRZEDSIĘBIORCĄ, PROWADZISZ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ?

Prowadzisz małą firmę i dotarłeś do miejsca, w którym dalszy rozwój wymaga podjęcia dodatkowych działań promocyjnych a Ty kompletnie nie wiesz, od czego zacząć? Twój budżet reklamowy nie pozwala na zatrudnienie specjalistów zajmujących się reklamą On-line a bez tego nie możesz ruszyć dalej?

Chcesz rozpocząć działania reklamowe w Sieci, ale boisz się, że sam sobie z tym nie poradzisz albo, że nie masz na to odpowiedniej ilości czasu czy pieniędzy?  A może dopiero teraz zainteresowałeś się tematem promocji firmy w Internecie i chcesz poznać zakres możliwości?

Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie.

Poradnik został napisany z myślą o ludziach, których celem jest rozwój biznesu przy zachowaniu maksimum oszczędności czasu i pieniędzy. Stanowi prosty poradnik jak wykorzystać potencjalne możliwości, jakie daje Internet.

Przejrzyste informacje

Przejrzyste informacje

KUPUJĘ ONLINE!
 

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z PORADNIKA

Nasz poradnik napisany jest przystępnym językiem, bez zawiłej terminologii i nadmiaru zbędnych informacji. Poprowadzi Cię krok po kroku i pokaże jak:

– założyć konto w Google Adwords,
– stworzyć pierwszą kampanię Google AdWords,
– założyć i skutecznie prowadzić Fanpage na Facebook’u.

Informacje zawarte w poradniku pozwolą Ci zaznaczyć swoją obecność w Internecie i dotrzeć do interesującego Cię grona odbiorców, dzięki czemu poprawisz rozpoznawalność marki, zwiększysz sprzedaż a także nawiążesz wartościowe relacje z klientami, które w przyszłości mogą przyczynić się do rozwoju Twojej firmy.

Czytelne podpowiedzi

Czytelne podpowiedzi

KUPUJĘ ONLINE!
 

JAK PRACOWAĆ Z PORADNIKIEM

Książka została podzielona na 5 rozdziałów. Każdy rozdział dotyczy innego programu i w prosty sposób opisuje działania, których celem jest wykorzystanie potencjału wybranego narzędzia.

Rozdział składa się z dwóch równolegle przeplatających się części. Pierwszą część stanowi praktyczny opis działań, jakie należy wykonać, krok po kroku tak, aby program działał poprawnie i efektywnie. Pozostała część to bardziej szczegółowy opis poszczególnych narzędzi czy funkcji programu, zamieszczony dla lepszego zrozumienia mechanizmu działań. Część opisowa, niemająca wpływu na proces tworzenia kampanii, reklamy czy strony, podkreślona jest niebieskim tłem. Jeżeli masz mało czasu i zależy Ci na szybkim korzystaniu z opisanych w poradniku narzędzi, wystarczy, że pominiesz część opisową i wykonasz polecenia wskazane w pozostałej części

Instrukcje krok po kroku

Instrukcje krok po kroku

KUPUJĘ ONLINE!